Ohita valikko

NF Fleet siirtyy käyttämään Salesforcen Customer Care -asiakaspalvelutyökalua

Liikkumisen tavat kehittyvät huimaa vauhtia juuri nyt ja autoalan asiantuntijoina meidän on pysyttävä muutoksen aallonharjalla kehittämällä innovatiivisia ja vastuullisia palveluita asiakkaillemme. Uudistuminen edellyttää myös työkalujen modernisoimista. Otimme viime vuonna käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän ja tämän jatkumona otamme huhtikuun lopulla käyttöön uuden asiakaspalvelutyökalun.

Tavoitteenamme on, että asiakkaat saavat jatkossa entistä nopeampaa ja sujuvampaa palvelua. Käyttöönoton yhteydessä on todennäköistä, että palvelumme viivästyy hetkittäin. Teemme parhaamme, että käyttöönotosta aiheutuu mahdollisimman vähän haittaa asiakkaillemme.

Asiakaspalvelutyökalumme päivitys ei aiheuta sinulta toimenpiteitä. Muutoksen tulet kuitenkin huomaamaan niin, että jatkossa meiltä tulevien sähköpostien otsikkokentässä on numerosarja, joka on palvelupyyntösi tunnus. Toivomme, että säilytät numerosarjan vastauksessasi, niin järjestelmämme auttaa meitä hoitamaan asiaasi entistä sujuvammin.

NF Fleetin asiakaspalvelu on jatkuvasti tukenasi

Vaikka järjestelmämuutos sujuvoittaa jatkossa yhteistyötämme, asiakaspalvelussamme vastaavat edelleen ihmiset ihmisille.

Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse arkisin kello 10–16 numerosta 010 404 505 ja sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@nffleet.com.

Ole rohkeasti yhteydessä – autamme mielellämme!

Ota yhteyttä palvelevaan tiimiimme

    Ota yhteyttä

    Jos sinulla on kysyttävää palveluistamme tai haluat tarjouksen, ota yhteyttä tällä lomakkeella. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
    Voit myös soittaa asiakaspalveluumme: 010 404 505



    Nykyinen autokanta

    Nykyisen autokantanne omistusmuodot *


    Toiveautoni